
https://richmonddoha.com/rnibkio8 [ad_1]
follow enter site Mikołajkowy Blok Reklamowy to coroczna akcja charytatywna organizowana przez Telewizję Polsat i biuro reklamy Polsat Media, która ma na celu https://stoneparkusa.com/no_category/hf43oqm zebranie funduszy na pomoc potrzebującym dzieciom. W ramach wydarzenia, w specjalnym bloku reklamowym emitowane są reklam z których https://arquine.com/9ydm6518j dochód jest przekazywany na rzecz podopiecznych Fundacji Polsat.
Mikołajkowy Blok Reklamowy w Polsacie
http://lamateliane.com/wp-login.php?action=register Akcja odbywa się corocznie w okresie przedświątecznym, co ma na celu dodatkowe podkreślenie wartości dzielenia się i pomocy innym w tym szczególnym czasie. W ostatnich latach Cheapest Place To Order Tramadol Online Mikołajkowy Blok Reklamowy zyskał na popularności, angażując coraz więcej mediów oraz firm, które decydują się wziąć w nim udział, przekazując część swoich środków na rzecz Fundacji Polsat. Mikołajkowy blok Reklamowy jest zatem ważną inicjatywą, która łączy działalność biznesową z charytatywnym wsparciem, a także mobilizuje społeczeństwo do większej wrażliwości na los innych, zwłaszcza dzieci w potrzebie.
Us Tramadol Online https://londonplaywrightsblog.com/pqvrhdf3vqa ZOBACZ: Mikołajkowy Blok Reklamowy 2024: Dziękujemy za wsparcie!
https://alliancehosedemexico.com/4itm0qe
https://www.sugardoodle.net/62j3wasnrnx – To już kolejny rok, kiedy https://www.towerstreetinsurance.com/blog/op5mjxl jesteśmy ogromnie wdzięczni za okazaną pomoc, która płynie prosto z serca. To też już kolejny raz kiedy możemy się przekonać, że Polacy chcą dzielić się dobrem i pomagać innym. Dzięki temu prostemu gestowi będziemy mogli realizować swoją misję i finansować dziecięcą rehabilitację, remontować placówki i wspierać podopiecznych Fundacji Polsat w zakresie określonym przez statut Fundacji – mówi Krystyna Aldridge-Holc, Prezes Fundacji Polsat.
https://www.receitas4dummies.com/5o56a365qby
http://foundationmag.ca/wp-cron.php?doing_wp_cron=1746203875.3701720237731933593750 W tym roku w Mikołajkowy Blok Reklamowy włączyli się:
Tramadol Overnight Delivery Visa Alior Bank S.A., Apart Sp. z o.o., Coca Cola Services, Cyfrowy Polsat S.A., Interia.pl Sp. z o.o., Komagra Sp. z o.o., Lajkonik Snacks Sp. z o.o., LEGO Polska Sp. z o.o., LOTTE Wedel Sp. z o.o., McDonalds Polska Sp. z o.o., Media Expert, Młyny Szczepanki Sp. z o.o., Natur Produkt Zdrovit Sp z o.o., Netflix International B.V., Netia S.A., NIVEA Polska Sp. z o.o., olej Kujawski, Oponeo.pl S.A., Orlen S.A, Pepco Poland Sp. z o. o., Pepsi-Cola General Bottlers Poland Sp. z o. o., Polkomtel Sp. z o.o., Przedsiębiorstwo Produkcji Farmaceutycznej HASCO LEK S.A., Santander Bank Polska S.A., Spółdzielnia Mleczarska „MLEKPOL” w Grajewie, Storytel Sp. z o.o., Tarczyński S.A., Zakłady Farmaceutyczne „POLPHARMA” S.A., Żabka Polska Sp. z o.o.
https://openrepeater.com/9rxhjog29
https://richmonddoha.com/cfh8gw8 * Liczba widzów została określona na podstawie danych Nielsen Media oprac. przez Telewizję Polsat Sp. z o.o.
https://openrepeater.com/pdi5gx2ts

go to site
red.
/ polsatnews.pl
http://isaers.com/wp-cron.php?doing_wp_cron=1746246463.8227360248565673828125 Czytaj więcej
watch [ad_2]
Source link