Podczas rewanżowego starcia o tytuł
pięściarskiego mistrza świata wagi ciężkiej w arabskim Rijadzie logo XTB pojawi
się na spodenkach Tysona Furego. To efekt nowej współpracy, którą właśnie
ogłosił polski broker.
Rewanżowa walka o tytuł mistrza
świata wagi ciężkiej pomiędzy Tysonem Furym (34-1-1, 24 KO) a Oleksandrem
Usykiem (22-0, 14 KO) odbędzie się 21 grudnia na Kingdom Arena w Riyadzie,
stolicy Arabii Saudyjskiej. Usyk będzie bronił pasa WBC, który odebrał Fury’emu
w maju br., oraz pasów WBO i WBA, po które sięgnął już wcześniej. Brytyjczyk w
rewanżu będzie miał po swojej stronie nowego partnera marketingowego, którym
został polski broker XTB.
„Współpraca XTB z Tysonem Furym
jest historyczna – nigdy wcześniej żadna polska firma nie była zaangażowana w pojedynek pięściarski
o tak dużym znaczeniu zarówno sportowym, jak i medialnym” – informuje
broker. W maju tego roku Fury ze zwycięskim Usykiem stoczyli walkę o tytuł niekwestionowanego mistrza świata wagi ciężkiej, przyciągającą uwagę ponad 560
milionów widzów z 137 krajów. W rewanżu rekordy mają być pobite, a
już wiemy, że większa będzie pula nagród dla obu pięściarzy.
„Wracam, by odzyskać swój tron.
Ostatnia walka była bitwą, ale ten rewanż będzie wojną – historia boksu to zapamięta. Jestem
dumny, że XTB stanie w moim narożniuku w walce, której fani z całego świata nie
mogą przegapić. Ta współpraca odzwierciedla nasze wspólne zaangażowanie w
dążenie do doskonałości i sukcesu. Już nie mogę się doczekać możliwości, które
się przed nami otworzą” – cytuje Tysona Fury’eg komunikat XTB.
XTB słynie ze współpracy z
największymi gwiazdami sportu. Obecnym ambasadorem fintechu jest Zlatan Ibrahimović, a w
przeszłości byli to między innymi Iker Casillas, Jose Mourinho oraz Joanna Jędrzejczyk, o
czym więcej w artykule „Casillas
i marketing XTB słono kosztują, ale się opłacają”.
„Jesteśmy globalną marką,
dlatego angażujemy się w najważniejsze wydarzenia sportowe, które podkreślają
naszą wiodącą pozycję na rynku, szeroki zasięg oraz ambicje biznesowe. Rewanż
Fury’ego z Usykiem to wydarzenie, o którym mówi cały świat sportu. Jestem
dumny, że XTB będzie jego częścią” – mówił Omar Arnaout, prezes zarządu
XTB.
Podczas rewanżowego starcia logo XTB
pojawi się na spodenkach Brytyjczyka oraz strojach jego zespołu. Obecność
podczas tak medialnego wydarzenia to wyjątkowa okazja do zwiększenia
rozpoznawalności marki XTB na całym świecie, w szczególności w Wielkiej
Brytanii i regionie MENA. Partnerstwo z Tysonem Furym obejmuje szereg działań
marketingowych i potrwa do 2025 roku – informuje broker.
Michał Kubicki